Lyckad dag

Hejsan, idag gick skolan extra bra tycker jag! Även fast jag bara var med på idrotten på morgonen och engelskan sista lektionen, men anledningen var att mina två ''rökpoolare'' ville träffa mig på stan,
så jag drog dit, och vi var där hela dagen faktiskt. Sen drog vi tillbaka till skolan och där jag började
prata med en i min klass eftersom mina ''rökpoolare'' känner henne. Hoppas dagen blir lika lyckad imorgon!
Men vi har hemkunskap då...Jag börjar seriöst gråta typ. Fan vad jag hatar det!...

Har iaf duschat nyss och måste plugga matte, eftersom alla andra är på tal 70 medans
jag inte ens börjat, men vi har haft vikarie så jag har inte orkat lixom. jag vill bara sova, som jag säkert gör snart. Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0